.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به مدیریت خود چه نمره ایی می دهید؟

سایت شمال ورزشی نوشت:

بالاخره برای ما مشخص نشد اصرار بعضی از آقایان بر ماندن در راس هیات های ورزشی برای چیست؟این افراد که دست بر قضا دارای مناصب دولتی در دستگاه های اجرایی استان هم هستند آنقدر سرشان به کارشان مشغول است که کمتر فرصت مدیریت در ورزش زیرمجموعه خود را دارند.اگر هم بگوییم آنها هیچ اشرافیتی بر ورزش های تحت پوشش خود ندارند جای هیچ شک و تردیدی نیست.
تازه بعضی از این آقایان مدیر حتی نام افراد زیر مجموعه خود را ندانسته و به قول یکی از دوستان حتی شماره هیات ورزشی خود را هم بلد نیستند.این افراد که هر از چندگاهی گذرشان به ورزش می خورد حرفهایی می زنند که معمولا" در میدان عمل یا اصلا" انجام نمی شود و یا اینکه با تعویق چند ماهه روبرو می گردد.
به عنوان مثال کافیست گذرتان به هیات انجمن های ورزشی استان بیفتد تا به این قضیه بیشتر پی ببرید.این هیات که چندین رشته ورزشی را زیر نظر خود دارد این روزها  فقط مدیون تلاش مسئولین انجمن های خود است وگرنه یافتن رییس در محل دفتر هیات کاریست کارستان تا چه برسد ورزشکاران مشکل خود را با او بخواهند در میان بگذارند.
البته نعیمی رییس هیات انجمن های ورزشی حق دارد چرا که وی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر‌آباد بهشهر می باشد و حسابی سرش در موقعیت اداری  شلوغ تا آنجا که قولی را که به مدال آور موی تای جام ریاست جمهوری مبنی بر دادن یک سکه بهار آزادی داده از یاد برده !!! و علیرغم گذشت چندین ماه شنیده شده قرار است به این قهرمان پرافتخار وجه سکه به قیمت همان زمان گذشته پرداخته شود.
اگر چه سخن  در باب این هیات پر شمار بوده که به فرصت بعدی موکل می نماییم اما به نعیمی رییس هیات انجمن های ورزشی استان می گوییم گاهی استعفا از یک منصب می تواند چندین برابر حضور یک شخص در ورزش مفید به فایده باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1392
آقای نعیمی بهتره که حرف های کارشناسان را گوش دهید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.